loading...
ایران مهتاب
astaj بازدید : 699 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

 

1   از او یک تعریف خاص کنید. در صورت تمایل به دادن حس خاص بودن و زدن مخ دختری، باید به او نشان دهید که شما او را مانند هر فرد عادی دیگری نمی بینید. با تعریف از او، نشان دهید که شما او را عادی تصور نمی کنید. به خاطر داشته باشید چیزی نگویید که او احساس چندش کند. به او بگویید موهایی فوق العاده، شوخ طبعی معقول، خنده ای عالی، یا شیک پوشی بی نظیری داشته و این موضوع به نظر شما رسیده است. 

  • برای گفتن «بسییار زیبا هستی» هنوز زود است. گرچه این تعریف خوبی است، در صورت زود بیان کردن آن، او احتمالاً حس خواهد کرد هدف شما برقراری رابطه جنسی بوده و یا اینکه صادق نیستید. 

  • در مکالمات اولیه خود از او تعریفی کنید که نشان دهد شما او را به عنوان یک فرد خاص می بینید، نه تنها هر دختری. 

  • شما می توانید از جنبه های از شخصیت او نیز تعریف کنید. مانند مسئولیت پذیری زیاد، قدرت شخصیت، اخلاقیات و غیره. 




2   از او سوالاتی درباره خودش بپرسید. به طور کلی افراد در صورت فرصت داشتن، دوست دارند درباره خود صحبت کنند. در صورت تمایل به دادن حس خاص بودن به دختری و اهمیت دادن به او، می توانید سوالاتی درباره زندگی و تفکراتش از او بپرسید. او را دست کم نگرفته یا طوری رفتار نکنید که حس کند در حین انجام مصاحبه هستید. تنها پرسیدن چند سوال کمی شخصی و تا حدی کنجکاوانه می تواند علاقه شما را به او نشان دهد. چند موضوع برای سوال پرسیدن: 

  • دوستان صمیمی او چه شخصیتی داشته و برای تفریح چه کارهایی انجام می دهند 

  • آیا او حیوان خانگی دارد و اگر داشت درخواست کنید عکس او را ببینید 

  • آیا او خواهر و برادر دارد شغل آنها چیست؟

  • فیلمها، گروه ها، کتابهای مورد علاقه او کدامند؟

  • سرگرمی های او 

  • شغل یا کلاس های او چگونه هستند؟




3   نظر او را بپرسید. در صورت توجه کردن به دختری و تمایل به دادن حس خاص بودن به او، باید نشان دهید نظرات او برای شما واقعا مهم هستند. نظر او را در مورد موضوعات مختلف بپرسید، از کفش جدیدتان تا سلیقه اش در موسیقی. سوالاتی که منجر به جدل یا دعوا می شوند را نپرسید از موضوع سیاست یا هر موضوع بحث برانگیز دیگری دوری کنید. با پرسیدن گاه به گاه نظر او، او متوجه توجه شما به شخص او و نه به عنوان یک بازیچه، می شود. 

  • در صورت بیرون بردن او به سینما، از او بپرسید واقعا دوست دارد چه تماشا کند. پس از بیرون آمدن، باید نظر او را بپرسید. 

  • در صورت دنبال او رفتن و گوش دادن به موسیقی، بپرسید «تو ماشینت چه سی دی هایی داری؟»

  • در صورت گرفتن یک تصمیم مهم و جدی برای زندگی و صمیمی بودن با او به اندازه کافی، این تصمیم را بدون مشورت با او اتخاذ نکنید. 




4   زمان گذاشته تا به او واقعً گوش دهید. در صورت درخواست او برای شنیده شدن، این کار با تکان دادن سر و گفتن آها، اوهوم، بله، هر چند دقیقه یکبار تفاوت دارد. به جزییات کوچک از فکر او در مورد دوستش استفانی، تا نوع پلور مورد علاقه اش، خوب گوش دهید. شاید هر از چند گاهی حواستان پرت شود، اما نکات اصلی را در ملاقات بعدی با استفانی یا خرید پلور با هم، به حساب خواهید آورد. در صورت بیان چیزی که او قبلاً گفته است، او واقعا تحت تأثیر قرار گرفته و متوجه توجه شما خواهد شد. 

  • گوش دادن واقعی به او، او را متوجه این واقعیت می کند که شما به ذهن او به اندازه بدنش، اهمیت می دهید. 

  • گوش دادن با دقت به او همچنین به شما تصویری از علایق و عدم علایق او می دهد، بنابراین به شما این توانایی را می دهد که در زمان مناسب، به او یک هدیه عالی بدهید. 




5   یک جِنتِلمَن باشید. در صورت تمایل به زدن مخ یک دختر، قطعا باید یک جِنتِلمَن باشید. شما نباید از قله کوه قاف بالا رفته یا کاری نامناسب با شخصیت خود انجام دهید، اما در صورت تمایل به دادن حس خاص بودن به او باید به او احساس خانم بودن بدهید. برای جِنتِلمَن بودن، باید با یک دختر با احترام، مهربان و دلسوزانه رفتار کرده، و به او این احساس را بدهید که همه توجه شما متعلق به او است؛ چه سر یک قرار شیک چه هنگام نوشیدن یک قهوه. چند کار دیگر که می توانید انجام دهید: 

  • هنگام رفتن به دنبال او، فقط در ماشین خود منتظر نمانده و بوق نزنید. از ماشین پیاده شده و در بزنید. هنگام از سوار شدن او به ماشین شما، در را برای او باز کنید. 

  • درها را برای او باز کرده و صندلی را عقب بکشید. همواره اجازه دهید او جلوی شما راه برود. 

  • گاه به گاهی بپرسید آیا او راحت است. سرد یا گرمش نیست؟ کُت خود را به او داده یا کت او را برایش آویزان کنید. 

  • همواره یک قرار را با یک تعریف آغاز کنید. او تلاشی کرده، پس به او بگویید زیبا، خیره کننده و ... به نظر می رسد. 




6   به علایق او توجه و علاقه نشان دهید. این موضوع به این معنی نیست که شما باید دیوانه یوگا شده یا هر آخر هفته مانند یک سگ دست آموز به فروشگاه مورد علاقه او بروید. بلکه به این معنی است که شما باید به برخی چیزهای مورد علاقه او، علاقه نشان داده، و حس او را بدون فضولی بیش از اندازه، بپرسید. اگر او یک شب در هفته به یک جلسه کتاب خوانی می رود، و از شما می پرسد که آیا در آن شب کاری ندارید، حتماً او را همراهی کنید. 

  • این به این معنی نیست که شما باید یک سری کار را انجام دهید که به نظرتان کاملاً خسته کننده می رسند. این مساله به این معنیست که شما باید به علایق دختر مورد توجه خود علاقه نشان داده و تا حد امکان از او حمایت کنید. 




7   ارتباط چشمی برقرار کنید. جدا. این مساله یکی از تکنیک های دست کم گرفته شده برای دادن حس خاص بودن به یک دختر است. هنگام صحبت او با شما، به چشمان او نگاه کنید. احتمالاً این موضوع کاملاً واضح به نظر می رسد، اما با شنیدن تعداد آقایانی که به ندرت با یک دختر، چه به دلیل خجالت یا مشغولیت با تلفن همراه، ارتباط چشمی برقرار می کنند، شگفت زده خواهید شد. 

  • این مساله به این معنی نیست که شما باید 100٪ اوقات مانند یک دیوانه به چشمان یک دختر زل بزنید، ولی هنگام صحبت او با شما و شنیدن واقعی شما، برای نشان دادن توجه به چشمان او نگاه کنید. 

  • برقراری ارتباط چشمی همراهی با احساست دختر را برای شما راحت تر می کند. در صورت نگاه کردن به جایی دور از صورت او، شما ناراحتی یا بی تابی او را، تا آخرین مرحله (وقتی کار از کار گذشت) نخواهید دید. 



 

قسمت 2 از 3: دادن حس دوست داشته شدن

 

1   عاطفه نشان دهید. گرچه ممکن است فکر کنید که دختر مورد نظر شما باید بداند نسبت به او چه حسی دارید چون هر از چند گاهی حستان را به او می گویید، عاطفه فیزیکی می تواند کار شما را در مخ زنی بسیار راحتتر کند. نیازی به بغل کردن یا گرفتن دست او 24 ساعت شبانه روز 7 روز هفته نیست (شاید تعجب کنید اگر بشنوید تعداد زیادی از دختران چنین چیزی را دوست ندارند)، اما باید به او یک لمس عاشقانه یا یک وضعیت بدن ناشی از محبت هنگام با هم بودن، ارائه کنید. چند کاری که می توانید انجام دهید در زیر آمده است: 

  • در صورت بودن در سینما یا قدم زدن با یکدیگر، دست او را حداقل برای مدتی بگیرید اگر او نیز این کار را دوست دارد. 

  • در صورت نشستن روی نیمکت با هم، او را در آغوش گرفته و به او احساس خاص بودن، بدهید. 

  • هنگام عکس گرفتن، برای القای احساس نزدیکی، می توانید دست خود را دور او حلقه کنید. 

  • هنگام صحبت و ناراحت بودن او، یک دست خود را روی زانوی او قرار داده، روی بازوی او دست کشیده، یا دست او را برای نشان دادن توجهتان، بگیرید. 

  • هنگام احوالپرسی و بوسیدن او، دست خود را میان موهای او برده یا به آرامی پشت سر او را لمس کنید. 

  • فراموش نکنید که او را با خنده و شوخی لمس کنید. او را بلند کرده، دعوای قلقلک راه انداخته، یا فقط با خنده به آرامی به هم ضربه زدن، راه هایی عالی برای نشان دادن عاطفه هستند. 




2   از او حمایت کنید. در صورت تمایل به دادن احساس مورد علاقه بودن، باید ورای تعریف و لمس قدم بردارید. شما باید از او حمایت کنید؛ چه در حین تماشای بازی فوتبال او، یا کنار او بودن پس از مرگ مادربزرگش. عشق همیشه تفریح و بازی نیست، و برای واقعا علاقمند کردن او، باید قسمتی از همه زندگی او بوده و به هنگام نیاز، کنارش باشید. 

  • در صورت علاقه او به ورزش، هر زمان ممکن به دیدن بازیهای او رفته، یا حداقل فراموش نکنید بپرسید که بازی چطور بود. 

  • در صورت نزدیک بودن یک امتحان مشکل، او را در درس خواندن کمک کرده، یا با بردن ناهار و پیشنهاد انجام کارهای کوچک در هنگام درس خواندن او، از او حمایت کنید. 

  • در صورت داشتن هفته ای پرتنش در محل کار، با او آرام و مهربان باشید. با برنامه ریزی یک شب بدون استرس به ار کمک کنید تا آرامش یافته، و در آن زمان هیچ سوال بزرگی نپرسید. 




3   غیر منتظره او را بِبُوسید. البته، بوسیدن او در وسط یک جلسه گرم صخره نوردی به او احساس خوبی خواهد داد، اما بوسه های غیرمنتظره بیشترین تأثیر را دارند. در صورت صحبت کردن در یک قرار یا گردش در یک پارک، او را بوسیده و بگویید «باید الان میبوسیدمت. خیلی خوشگلی.» این کار واقعا عقل از سر او خواهد پراند. 

  • بعد از بوسیدن، حتماً هر بار هنگام دیدن او، بدون غژفراموشی یا سهل انگاری، او را ببوسید. 

  • هر بوسه ای نباید یک بوس فرانسوی کامل باشد. یک بوسه آرام روی لبها راهی عالی برای نشان دادن توجه شما و برگرداندن اوضاع است. 




4   برای عاشقانه ها، وقت بگذارید. در صورت تمایل به ایجاد احساس مورد علاقه بودن، حتماً باید قرار گذاشته و به آنها متعهد باشید. در صورت تمایل به زدن مخ او، نمی توانید برای سه هفته اول کازانووا بوده و پس از آن به او بگویید «از الان تا همیشه یکشنبه روز ورزشه». حتماً یک شب در هفته قرار بگذارید، هر چقدر هم که هر دو خسته و پرتنش باشید، و شما به او احساس دوست داشته شدن می دهید. 

  • عاشقانه، به معنی شراب قرمز و شکلات نیست. به این معنی است که زمان گذاشته و به یگدیگر توجه خود را نشان دهید. 




5   در هنگام دوری از هم، هر زمان که به او فکر می کنید، به او اطلاع دهید. در صورت تمایل به دادن حس مورد علاقه بودن، باید به او اجازه دهید بداند که در ذهن شماست؛ حتی اگر با هم نباشید. روزی یکبار به او پیامک داده تا بداند به فکرش بوده، یا از محل کار یک ایمیل حاوی لینکی که شما را به فکر او انداخته است، بفرستید. هشت بار در روز این کار را انجام ندهید؛ مگر اینکه بخواهید از خود راضی به نظر برسید، اما در صورت شروع قرار گذاشتن جدی، اجازه ندهید هیچ روزی بدون یک مکالمه تلفنی یا پیامک کوتاه، بگذرد. 

  • درعین اهمیت نشان دادن توجه خود به او هنگام با هم بودن، دیده شدن اهمیت برای او هنگام دوری از یکدیگر، به همان اندازه مهم است. 




6   برای او کارهای کوچکی انجام دهید. گرچه وضعیت ها و کارهای بزرگ مانند بغل کردن دائم یا یک گردنبند الماس می تواند توجه واقعی شما را به او نشان دهد، تمام چیزهای کوچک نیز به اینها اضافه می شوند. گرچه خرید چند چیز از سوپرمارکت در هنگام تنگنای او، تعمیر پایه شکسته میز ناهارخوری او، یا رفتن به دامپزشکی همراه او در هنگام بیماری گربه اش، فریبنده به نظر نمی رسند، انجام این کارها او را به این فکر می اندازد که خدای من، شما واقعا به او اهمیت می دهید. 

  • البته او نیز باید کارهای کوچکی را برای شما انجام دهد. شما نباید برای نشان دادن توجه خود به او، تبدیل به پیغام رسان او شوید. 



 

روش 3 از 3: بادوام کردن آن 

1   خود انگیخته باشید. گرچه داشتن یک روند معمول از قرار شبانه تا قرار سینما می تواند به بنا کردن یک رابطه سالم و معنی دار کمک کند، این مساله به این معنی نیست که برنامه های معمول همیشه جالب و بامزه هستند. هر از چند گاهی همه چیز را با خودانگیحتگی خود، مخلوط کنید. تلاش خود را برای انجام ندادن کارهای مورد انتظار و معمول انجام داده، و آن دختر بیشتر و بیشتر خواهان وقت گذرانی با شما خواهد شد. 

  • به صورت تصادفی آخر هفته را به یک جای جدید مسافرت کنید. غذای کشوری که حتی اسمش را هم نشنیده اید امتحان کنید. وسط خیابان چرخ و فَلک بزنید. 

  • آغوش، بوسه و تعریف های خودانگیخته را فراموش نکنید.




2   ماجراجو باشید. در صورت تمایل به زدن مخ یک دختر، باید هیجان و ماجراجویی را به زندگی او بیاورید. نه به این معنی که باید از هواپیما بیرون پریده یا قله اِوِرِست را فتح کنید، بلکه به این معنی که شما باید به شیوه ای هیجان انگیز کارها را انجام داده، یکدیگر را از محدوده راحت خود به بیرون هل داده،‌ و کارهایی انجام دهید که هیچگاه حتی تصور انجام آن را نمی کرده اید. حتی با وجود جدید بودن این حس،‌ انجام این کارها آدرنالین دختر را بالا برده، و او را درباره این رابطه هیجان زده نگه خواهد داشت. 

  • این مساله به معنی دویدن یک ماراتون با هم، یادگرفتن غواصی، یا حتی یاد گرفتن یک زبان جدید با همدیگر است. 

  • در صورت انجام کاری جدید، در ذهن خود به او «بله» گفته و «نه» نگویید. به دلایلی که چرا انجام این کار فکر خوبی نیست، فکر نکنید. 




3   دوستان و خانواده او را فریفته خود کنید. شما احتمالاً بپرسید «خانواده و دوستانش چه ربطی به او دارند؟» خب جواب کوتاه این است همه چیز. تا وقتی که می توانید یک رابطه پُر حرارت و عاشقانه هیجان انگیز را بدون ملاقات هیچکدام از دوستان و خانواده شروع کنید، در صورت تمایل به داشتن رابطه ای طولانی مدت، باید برای شناختن دوستان او، و برای مودب بودن هنگام ملاقات با خانواده او تلاش کنید. 

  • حتی در صورت جوش نخوردن با دوستان او به سرعت بعد از دیدن، به آنها یک فرصت بدهید. در صورت ماندن با این دختر، این افراد احتمالاً همیشه در زندگی شما حضور خواهند داشت. 

  • البته مناسبت های خانوادگی اغلب چندان جالب نیستند، اما درباره آنها شکایت نکنید. در صورت توجه واقعی به او، باید واقعا به خانواده او نیز اهمیت دهید حتی اگر ترجیح دهید به جای حضور در جشن تولد دایی اش، یک مسابقه ورزشی تماشا کنید. 




4   استقلال خود را حفظ کنید. گرچه احتمالاً فکر می کنید حفظ استقلال و علاقمند کردن یک دختر هیچ ارتباطی با هم ندارند، برعکس این مورد صحیح است. در صورت تمایل به احساس توجه شما نسبت به او و ذوق زده کردن او، باید به او اجازه دهید از طریق انجام کارها به شیوه خودش، خودش باشد. او از نداشتن حس مالکیت و حسادت شما و درخواست برای بودن با او تمام مدت شگفت زده خواهد شد، و به خاطر این موضوع حتی به شما بیشتر علاقمند خواهد شد. 

  • در صورت داشتن علایق و دوستان مجزا و داشتن قسمتی از زندگی بدون سهم مشترک، رابطه شما با گذراندن زمان با یکدیگر قوی تر خواهد شد. 




5   هیچ چیز را تضمینی نپندارید. به محض علاقمند کردن دختر مورد نظرتان، باید او را علاقمند «نگه دارید». احتمالاً شما فکر کنید همه چیز خوب پیش رفته و نیازی به دادن حس خاص بودن و مورد علاقه بودن به او وجود ندارد و شما شدیدا در اشتباهید. شما باید از او تعریف کرده، فعالیت های جدیدی برای هر دو نفرتان مانند پیاده روی یا آموزش آشپزی یافته، تا همه چیز را هیجان انگیز نگه دارید. 


 

نکات 

  • دخترها، پسر آرام و خونسرد را دوست دارند. آنها کسی را که دائم در وحشت و اضطراب است، نمی خواهند. همواره در کنار او آرام و خونسرد باشید. هنگام صحبت با او، عصبی به نظر نرسید. هنگام صحبت با دختران لُکنت نداشته و دچار شک نشوید؛ دختران این حالت را ناشی از شرمساری یا ترس قلمداد می کنند. 

  • هرگز او را مجبور نکنید بین شما و دوستانش یک کدام را انتخاب کند؛ مگر اینکه آن دوستان به احساسات دختر مورد علاقه شما هیچ توجهی نداشته باشند. 

  • در مورد تعریفهای خود، به ویژه تعریفهای واقعی، جزیی باشید. به جای «سکسی شدی» بگویید «چه لباس تابستونه خوشگلی». هر دوی این جملات شاید معنی یکسانی داشته باشند، اما پذیرش جمله دوم راحتتر است. 

  • هر بار از شما بپرسد به نظر شما چگونه به نظر می رسد، بگویید خارق العاده یا عالی. بنابراین خواهد دانست که در نظر شما یک فرد خاص است. 

  • با نزدیکتر شدن رابطه، جملاتی مانند «سلام عزیزم» یا «سلام خوشگلم» را به او گفته تا بداند شما به او توجه دارید. 

  • در صورت عدم علاقه او، به جلو پیش روید. حداقل تلاش خود را کرده اید. 

  • در اطراف او شوخ طبعی کنید. در صورت توانایی خنداندن یک دختر، او شما را به خاطر خواهد سپرد. 

  • به خود مطمئن باشید. 

  • به خاطر داشته باشید که زندگی خاص خود را داشته باشید. اغلب دختران جذب پسرانی می شوند که دوستان مخصوص خود، عقاید خود، و زمان مخصوص خود را داشته باشند. 

  • سعی کنید نواختن گیتار را یاد بگیرید. آن را با خواندن مخلوط کرده و به راحتی یک دختر را به خود علاقمند کرده اید. حتی اگر نتوانید چندان خوب آواز بخوانید، او نواختن و خواندن شما را بسیار جالب و از سر عشق خواهد دید. 

  • به او احترام بگذارید. از همه چیز مهم تر به او فضا دهید. 

  • بازیگوش باشید. در صورت بیان چیزی خنده دار از سوی او، سعی کنید هنگام خنده بازوی او را به آرامی لمس کنید. 

  • خودتان باشید! شاید واضح به نظر برسد اما دختران جدب پسرانی که تلاش زیادی برای تحت تأثیر قرار دادن آنها به عمل می آورند، نمی شوند. البته کارهای مورد علاقه او را انجام دهید،‌ اما دوباره و دوباره برای جلب علاقه او تلاش نکنید. این کار باعث فراری شدن او می شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 513
  • بازدید سال : 21,651
  • بازدید کلی : 468,254
  • کدهای اختصاصی
    بازدید


    پربازدیدترین مطالب

    کد پربازدیدترین