loading...
ایران مهتاب
astaj بازدید : 417 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

ریزش مو در مردان

برخی از آقایان با مشاهده ی ریزش موهایشان اعتماد به نفس شان را از دست می دهند و با دیدن موهای پرپر شده شان روی بالشت یا کف حمام احساس ناخوشایندی را تجربه می کنند.با وجود اینکه در بیشتر موارد ریزش مو ارثی است، اما وراثت همیشه تنها عامل مشکل از بین رفتن موها نیست. عوامل دیگری نیز وجود دارند که ریزش مو را تسریع می کنند.

در این مطلب به شش عامل مهم که در ریزش موی آقایان نقش دارند اشاره می شود

astaj بازدید : 182 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

استرس های روزمره را چگونه کنترل کنیم؟

استرس می‌تواند هویت و شناخت معنوی فرد را تحت‌الشعاع قرار دهد و آثار آسیب‌زا و خطرناکی بر آن داشته باشد.

رئیس انستیتو روانپزشکی تهران گفت: استرس آثار جسمانی متعددی ایجاد می‌کند، سوراخ شدن معده، بستن عروق قلب، آمبولی در مغز و ایجاد سکته مغزی و به طور کلی طیف عظیمی از بیماری‌های روان ـ تنی توسط استرس ایجاد می‌شود

astaj بازدید : 300 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

 

نارضایتی از زندگی را در چهره و مکالمات بسیاری از افراد در جامعه به وضوح می‌‌توان مشاهده نمود گله و شکایت مداوم از اوضاع و شرایط اعم از اجتماعی، اقتصادی، شغلی و زندگی شخصی همراه با صورت‌‌های افسرده و دلزده انسان‌‌های بسیاری که حتی حوصله هم‌صحبتی با یکدیگر را ندارند

astaj بازدید : 1016 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)
چند روش برای 6 تکه کردن شکم
راه ها برا 6 پک کردن شکم فوری
چگونه چند هفته شکم را 6 تکه کنم

روش هایی برای داشتن شکم شش تکه در یک ماه

مجموعه : رژیم و تغذیه

روش هایی برای داشتن شکم شش تکه در یک ماه

روش هایی برای داشتن شکم شش تکه در یک ماه ، بعضی از افراد، بشدت می‌خواهند که عضلات شکمشان را پرورش دهند و شکم شش تکه شان را آشکار کنند.

 

در شرایط عادی، با نظم و انضباط و تعهد زیادی می‌توانید به نتیجه برسید. اما برای اینکه رویای داشتن عضلات شش تکه در یک ماه به واقعیت تبدیل شود، کارهای بیشتری لازم است.

 

6 قدم برای داشتن شکم شش تکه در یک ماه

 

قدم ۱

رژیم غذاییتان را پاکسازی کنید. وقتی که می‌خواهید در یک ماه، عضلات شش تکه داشته باشید، رژیم غذایی یک عامل مهم بشمار می‌آید. از مصرف غذاهای سرخ شده، فراوری شده، تصفیه شده و غذاهایی که دارای چربی اشباع بالا هستند پرهیز کنید.

 

بجای آنها، غذاهایی که بطور طبیعی سرشار از فیبر هستند و چربی کمی دارند مصرف کنید. مانند گوشت بدون چربی، لبنیات کم چرب، غلات کامل، میوه‌ها، سبزیجات، دانه‌ها، آجیل، و حبوبات.

 

 

قدم ۲

از مصرف مایعات پر کالری اجتناب کنید. اگر می‌خواهید که در یک ماه به عضلات شش تکه دست بیابید،کالری‌های بی فایده‌ای که در نوشیدنی‌های شکردار مانند نوشابه، قهوه و چای شیرین موجود است را حذف کنید.

 

بجای آنها می‌توانید آب بنوشید. زیرا بدن شما را هیدراته می‌کند و کالری هم ندارد. دپارتمان کشاورزی ایالات متحده توصیه می‌کند که زنان در روز۲.۷ لیتر و مردان ۳.۷ لیتر آب مصرف کنند.

 

 

قدم ۳

روی عضلات شکمتان کار کنید. اما به جای اینکه فقط عضلات بالایی شکمتان را تمرین دهید، تمرین‌هایی انجام دهید که روی کل عضلات شکمتان تمرکز می‌کند تا تعادل برقرار شود. بعضی از این تمرین‌ها از این قرارند: بالابردن پا، جک‌نایف یا قیچی،کرانچ و کرانچ پهلو با توپ یوگا، خم شدن به پهلو و غیره.

 

استفاده از توپ یوگا، عضلات شکم بیشتری را بکار می‌گیرد. هر کدام از تمرینات را بطور متوالی برای ۱۵ تا ۲۰ بار، بدون اینکه بینش استراحت داشته باشید تکرار کنید. سپس ۶۰ ثانیه استراحت کنید و دوباره همه‌ی آنها را انجام دهید. کل این مراحل را برای ۴ تا ۶ بار تکرار کنید.

 

 

قدم ۴

تمرینات کاردیو انجام دهید. اگر می‌خواهید که بعد از یک ماه عضلات شش تکه تان را ببینید، باید تمرینات کاردیو را برای سوزاندن لایه‌ی چربی که روی عضلات شکمتان را پوشانده نیز، با بقیه‌ی تمرینتان ترکیب کنید. تمرینات کاردیو را سه بار در هفته بصورت متناوب انجام دهید.

 

نمونه هایی از این تمرینات، دویدن، دوچرخه سواری، بالا رفتن از پله، شنا، و قایقرانی است. ۴۵ تا ۶۰ دقیقه ورزش کاردیو را با کمی وقفه انجام دهید. مثلا بعد از ۱۵ دقیقه گرم کردن، ۱۵ مرتبه و هر بار بمدت ۳۰ ثانیه با حداکثر سرعت بدوید و بین هر ۲ مرتبه، ۳۰ ثانیه استراحت کنید. سپس با ۱۵ دقیقه سرد کردن، ورزشتان را به پایان برسانید.

 

 

قدم ۵

این دو نوع تمرین را با هم انجام دهید. تمرینات کاردیو را روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام دهید و تمرینات شکمی را در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه. حداقل بمدت ۳۰ دقیقه دوچرخه سواری کنید یا آهسته بدوید.

 

 

قدم ۶

به اندازه‌ی کافی بخوابید. حالا که تمرینات شدیدی انجام می‌دهید، باید به مقدار کافی بخوابید تا بدنتان بطور مناسب ریکاوری شود. در طول خواب، بدن شما هورمون‌هایی ترشح می‌کند که از آنها برای ترمیم استفاده می‌کند. مرکز کنترل بیماریها، توصیه می‌کند که بزرگسالان بین ۷ تا ۹ ساعت در شب بخوابند.

 

 

هشدار

اگر قبلا هرگز ورزش نکرده‌اید یا به مدت طولانی کم تحرک بوده‌اید، قبل از انجام هرگونه ورزش شدید با پزشکتان مشورت کنید.

 

نکات

برای افزایش شدت تمرینات عضلات شکم، وزنه‌های مخصوص مچ پا بپوشید و یا وزنه‌هایی مانند کتل بال، دمبل، و یا صفحات سنگین را در دستانتان نگه دارید.

 

هنگامیکه تمرینات شکمی انجام می‌دهید، ورزشتان را با ۱۰ دقیقه گرم کردن شامل پیاده روی، دوچرخه سواری، و طناب زدن شروع کنید و با ۱۰ دقیقه سرد کردن به همان شیوه به پایان ببرید.


astaj بازدید : 826 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

تناسب اندام سیروان خسروی با ورزش + تصاویر


سیروان خسروی ، سیروان خسروی و ورزش

سیروان خسروی ،خواننده راک و موسیقی پاپ که یکی از تنظیم کننده های موسیقی ماهری نیز می باشد، هفته ای 5 جلسه و 10 ساعت تمرین سخت و فشرده انجام می دهد تا از زندگی اش لذت بیشتری ببرد.

بازدید : 5,611 نفر

سیروان خسروی تنظیم کننده و آهنگساز و خواننده پاپ ایرانی است که از سن یازده سالگی اموزش موسیقی را شروع کرد.وی همچنین در زمینه موسیقی راک نیز فعالیت کرده است.سیروان خسروی که مدت زیادی به ورزش و تناسب اندام پرداخته است بعد از مدتها مقابله از گفتگوی رسانه ای راضی به مصاحبه شد و گفت :من از رسانه های حوزه خودم خیری ندیدم اما حساب شما جداست.

این اولین جملات سیروان خسروی خواننده محبوب پاپ در گفتگو است. باور اینکه این هنرمند به شدت عاشق ورزش و فیتنس است دشوار می نماید اما سیروان آسمان هنر ایران هفته ای 5 جلسه و 10 ساعت تمرین سخت و فشرده انجام می دهد تا از زندگی اش لذت بیشتری ببرد:دوست دارم با خودم مبارزه کنم تا بهتر شوم. در موسیقی بر حنجره ام غلبه کردم و در بدنسازی بر وزنم.
این هنرمند معروف توضیح می دهد از وقتی به بدنسازی روی آورده، اعتماد به نفسش صد چندان شده:من 60 کیلو بودم که به صورت جدی کارم را آغاز کردم و حالا 74 کیلو هستم. به نظرم 3 کیلو دیگر اضافه کنم تمام است.
 
زانیار خسروی  ، سیروان خسروی و ورزش ، سیروان خسروی در باشگاه
 
جالب اینکه هنرمند موفق گفتگوی ما اهل دنبال کردن سرنوشت قهرمانان رشته های ورزشی نیست؛ البته با این توضیح که داستان مستر المپیا برایش استثناست:قهرمانان مستر المپیا را می شناسم. در اینکه فیل هیث قهرمان کنونی جهان است شکی وجود ندارد اما از نگاه من ساختار بدنی جی کاتلر چیزی دیگر است.
توجه شما را به گفتگوی تناسب با خواننده موفقی جلب می کنیم که از پدر کرمانشاهی و مادری سنندجی در تهران متولدشده و ترجیح می دهد از تنبلی با دمبل کار کند تا هالتر؛ چون اولی دم دست تر است!
خیلی خلاصه از سیروان خسروی
شغل: خواننده پاپ
متولد: 4 مرداد 1361 در خیابان نصرت تهران
قد: 179 سانتیمتر
وزن فعلی: 74 کیلوگرم
وزن ایده آل : 77 کیلوگرم
تیپ بدنی: اکتومورف
جلسات تمرینی در هفته: 5 روز
زمان تمرین: 90 تا 120 دقیقه
 
ظاهر دو سه سالی است که با هیچ نشریه ای مصاحبه ای نداشتی و کلا هم اهل گفتگو با رسانه ها نیستی، چه شد که دعوت مجله تناسب را قبول کردی؟
اولین و مهمترین دلیلش این بوده که فضای گفتگوی شما خارج از موسیقی است و یک مصاحبه کاملا ورزشی و تخصصی است. متاسفانه در حیطه شغل هنری ام، اکثرا فقط می خواهند با استفاده ابزاری، جنجال درست کنند. واقعیتش را بخواهید از رسانه های حوزه کاری ام، بسیار کم محبت دیده ام. اگر یک مطلب ناحق و نادرستی در مورد من نوشته شود، ندیدم هیچ خبرنگاری از من دفاع کند. در مورد موسیقی ترجیح می دهم در فضای مجازی یعنی فیس بوک و اینستاگرام حرف هایم را بزنم.
 
زانیار خسروی  ، سیروان خسروی در باشگاه ، سیروان خسروی و تناسب اندام
 
سیروان ورزش را از کجا شروع کرد؟
وقتی دبستان می رفتم پدر و مادرم مرا به اسکی می بردند ولی هیچ وقت حرفه ای کار نکردم. بیشتر جنبه تفریحی داشت. گاهی وقت ها تابستان ها می رفتم شنا، کاراته هم کار کردم اما در حد آماتورها.
 
بدنسازی را چطور؟
سال 1379 آمدم از همین باشگاهی که امروز داریم صحبت می کنیم، تمرین را شروع کردم. البته اسمش باشگاه فیت جیم نبود. یک اسم دیگر داشت و مدیر و پرسنل دیگر. تجهیزاتش هم خیلی جالب نبود؛ البته استخر و سونا داشت. بعد رفتم باشاه آتش نشانی در شهرک غرب، باشگاه گلستان ایران زمین و ایران سعادت رویال هم تحت نظر بنیامین جهرمی. از شهریور امسال هم آمدم فیت جیم چون می خواهم صبح ها تمرین کنم، اینجا را انتخاب کردم. باشگاه قبلی ام صبح ها ویژه بانوان است.
 
هر روز تمرین می کنی؟
هفته ای 5 روز.
 
تمرینات معمولا چند دقیقه ای است؟
قبلا یک ساعت تمرین می کردم اما از وقتی آمدم اینجا بین یک ساعت و نیم تا 2 ساعت.
 
چقدر را به گرم کردن اختصاص می دهی؟
در هر جلسه نیم ساعت. با تردمیل، بارفیکس و فیله کمر و شنای سوئدی خودم را گرم می کنم.
 
از برنامه تقسیمی تبعیت می کنی؟ یعنی امروز یک عضله فردا یک عضله؟
 تقریبا بله.
 
با این شیوه راحت تری؟
 دقیقا! شیوه قبلی ام زیاد جالب نبود. الان بدنم سرحال تر است. گرم کردن های نیم ساعته کل بدن را قوی می کند.
اهل هوازی نیستم
 

تناسب اندام سیروان خسروی با ورزش + تصاویر

 
تقسیم عضلانی ات به چه صورت است؟
من هفته ای دو جلسه پا کار می کنم، شنبه و چهارشنبه ها. یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه بالاتنه تمرین می کنم. سه شنبه و جمعه هم به بدنم استراحت می دهم.
 
هوازی بعد از تمرین وزنه ات چند دقیقه است؟
بعد از تمرین، هوازی ندارم.
 
علت خاصی دارد که هوازی در برنامه تمرینی ات جایی ندارد؟
 تنبلی! با تمرین دو ساعته به اندازه کافی خسته می شوم که به هوازی نرسم. من قرار نیست برای قهرمانی تمرین کنم. البته دو هفته پیش بعد از تمرین، 20 دقیقه بی هوازی کار کردم؛ چیزی شبه کراس فیت که خیلی برایم جالب بود. احساس خوبی نسبت به آن داشتم.
 
خیلی ها دل خوشی از تمرین پا ندارند، سیروان چطور؟
نه، من با عشق و علاقه پاهایم را تمرین می دهم چون نقطه ضعف بدنم پاهایم است، به همین خاطر وقتی پا را تمرین می دهم احساس می کنم کار مفیدتری دارم انجام می دهم.
 
کدام عضله را نقطه قوت بدن ات می دانی؟
فکر می کنم سرشانه و دست هایم خوب باشد.
 
اساسا تو ورزش بدنسازی را به خاطر شغل هنری ات دوست داری یا به خاطر خودش آن را انجام می دهی؟ به هر حال سیروان خسروی مجبور است که برای ارائه کارهایش بدن آماده ای داشته باشد.
نه، من بدنسازی را به خاطر خودش دوست دارم. کلا با تمرین بدنسازی حال می کنم.
 
یعنی اگر سیروان خواننده نبود، سراغ بدنسازی می آمد؟
حتما می آمدم. اصلا شاید به صورت حرفه ای فعالیت می کردم و در مسابقات فیتنس و فیزیک و کراس فیت هم شرکت می کردم.
 
دمبل و تردمیل ترجیح می دهم
 
در آیتم هوازی کدام وسیله را ترجیح می دهی، تردمیل، دوچرخه، دویدن؟
با تردمیل راحت ترم.
 
از بین حرکات کدام حرکت را دوست داری؟
بارفیکس و جلوباز و دمبل.
 
و کدام حرکت را ترجیح می دهی انجام ندهی؟
پشت بازو و هالتر. چون باید بروی میز و هالتر ار بیاوری و آوردنش کمی سخت است و حوصله می خواهد!
 
وزنه زدن و عضلانی بودن، ساز زدن را سخت نمی کند؟
من دیگ ردر آن حد ساز نمی زنم؛ ولی نه، منافاتی ندارد. بهترین موزیسین های دنیا مثل «استیو مورس» در پنجاه سالگی سیکس پک (شکم شش تکه) دارد.
 
بین گوشت گوساله، مرغ و ماهی، کدام منبع پروتئینی را انتخاب می کنی؟
من مرغ را ترجیح می دهم ولی استیک را هم دوست دارم.
 
زانیار خسروی  ، سیروان خسروی جدید ، گفتگو با سیروان خسروی
 
اهل سبزیجات هم هستی؟
سر سفره باشد می خورم اما خیلی دنبالش نیستم.
 
برای بدنسازها و ورزشکارها صبحانه مهمترین وعده غذایی است، برای سیروان چطور؟
متاسفانه من هیچ وقت درست و حسابی صبحانه نمی خورم. باید فکری به حال صبحانه ام بکنم. فعلا تمرکزم روی این اولین وعده غذایی ام نیست.
 
روزی چند ساعت کار می کنی؟
از هیچ ساعت تا 8 ساعت، بستگی به حال و روزمدارد.
 
راز استمرارت در ورزش بدنسازی چیست؟ به هر حال 14 سال زمان کمی نیست.
چون لاغر بودن را دوست نداشتم، همیشه دوست داشتم فیزیک خوبی داشته باشم و همین به من برای تمرین انگزه می دهد.
 
برای آنهایی که سیروان را دوست دارند و هم ورزش بدنسازی را دنبال می کنند، چه توصیه ای داری؟
همیشه دنبال ایدهآل ها باشند و برای رسیدن به آنها نهایت تلاش شان را به خرج دهند و مطمئن باشند انتخاب راه میانبر به ریسک اش نمی ارزد.
 
تا به حال به این فکر نیفتادی که موزیک ورزشی بسازی؟
نه، چون موزیک های خارجی زیادی وجود دارد که مخصوص ورزش و باشگاه است، نیازی نمی بینم که وارد این سبک شوم.
 
کدام ساعت تمرینی برایت بهتر جواب می دهد؟
قبلا 6 تا 8 عصر تمرین می کردم اما الان سه ماهی است که 12 ظهر تمرین می کنم و فکر می کنم بدنم سرحال تر است.
 
یار تمرینی را چقدر در پیشرفت کار موثر می دانی؟
من مربی را موثرتر می دانم تا یار تمرینی.
 
در تمرین وزنه سنگین تکرار کم دوست داری یا وزنه سبک تکرار زیاد؟
من بیشتر ترجیح می دهم فرم حرکت را درست بزنم.
باید دو سه کیلو عضله بیاورم
 
رژیم خاصی هم داری؟
نه. تا حالا رژیم نگرفتم.
 
کلا هم اضافه وزن نداری؟
نه. یک مقدار خیلی کم شکم دارم ولی دو سه کیلو، باید عضله اضافه کنم.
 
زانیار خسروی  ، گفتگو با سیروان خسروی ، ورزش سیروان خسروی
 
تمرینات فیتنس در اجراهای هنری ات تاثیری می گذارد؟
خب وقتی بدن ات سرحال باشد، راحت تر و انرژیک تر برنامه ات را اجرا می کنی.
 
شده که در اجرا دچار استرس شوی؟
بله و این تمرینات بدنسازی در کنترل استرس ام خیلی موثر بوده.
 
وقتی دچار استرس می شوی، پرخوری هم می کنی؟
نه برعکس، من جزو کسانی هستم که با استرس دچار کم خوری می شوم و اگر هم غذایی بخورم معده ام پس می زند و جذب صورت نمی گیرد.
 
در کنار تمرین و تغذیه ات خواب خوب هم یکی از عوامل مهم در پیشرفت یک بدنساز است؛ سیروان با این فاکتور مهم توانسته کنار بیاید؟
تا یک ماه و نیم پیش همه چیز خوب بود. یک می خوابیدم نه بیدار می شدم اما الان چند وقتی است ساعت خوابم به هم خورده. در واقع این روزها من 90 دقیقه کسر خواب دارم که باید درستش کنم. حتما باید 8، 9 ساعت بخوابم تا سرحال باشم.
اعتماد به نفس ام را از بدنسازی دارم
 
مکمل خاصی مصرف می کنی؟
قبل از تمرین پمپ می خورم. گینر هم مصرف می کنم ولی درست و اصولی نه. گاهی وقت ها آنقدر مصرفش نمی کنم که تاریخ مصرفش منقضی می شود. (با خنده)
 
کدام بعد تمرینی با وزنه به تو انرژی می دهد و کدام بعد آن را دوست نداری؟
بستگی به روحیه روز تمرینم دارد. وقتی تمرکز داری و بدن به دم عضلانی می رسد، تمرین برایت لذتبخش می شود و احساس می کنی خون بهتر در بدن ات می چرخد. من معمولا وقتی تحت فشار کاری هستم، با روحیه تر و جدی تر ورزش می کنم.
 
از ورزش بدنسازی چه چیزی یاد گرفتی؟
اعتماد به نفس. سال 79 که بدنسازی را شروع کردم وزنم 14 کیلو از وزن فعلی کمتر بودم. خودم را کشتم تا وزنم را افزایش بدهم. من یک جورایی با ژنتیکم مبارزه کردم و بر آن غلبه کردم و این احساس خوبی به من می دهد.
 
با توجه به ریتم تندی که در کارهایت است، یعنی انرژی خوبی که در کارهایت وجود دارد، ورزشکارها ارتباط خوبی با آهنگ هایت می گیرند. آیا تا به حال فیت بک و بازخورد خاصی از ورزشکارها گرفتی؟
آهنگ دوست دارم زندگی را بازخورد خوبی داشت. همین حالا قبل از اینکه مصاحبه را شروع کنیم، بیرون باشگاه یکی از مربیان فیتنس و ایروبیک در مورد همین آهنگ و ارتباطی که در تمرین با آن برقرار کرده، با من صحبت می کرد. من این آهنگ را برای خودم ساختم. یک جورهایی این آهنگ حالت خوددرمانی دارد. یک وقت هایی که ناامید می شوم این آهنگ به من تلنگر می زند. نمی شود که همیشه خوشحال باشیم. این امکان وجود ندارد.
 
کدام ساز را مهمتر می دانی؟
سوال سختی است؛ کیبورد و گیتار.
 
زانیار خسروی ، ورزش سیروان خسروی ، سیروان خسروی
 
در بدنسازی کدام لوازم و تجهیزات حکم کیبورد و گیتار را برایت دارد؟
من دمبل را دوست دارم. یعنی دمبل را به هالتر ترجیح می دهم.
 
دلیل خاصی دارد؟
نه، فقط چون دمبل دم دست تر است ولی هالتر دنگ و فنگ دارد... بازهم برمی گردد به تنبلی خودم. (می خندد)
 
از دانشگاه انصراف دادم
 
سیروان فارغ التحصیل کدام رشته دانشگاهی است؟
دبیرستان ریاضی خواندم، دانشگاه هم اقتصاد نظری خواندم اما سال سوم دانشگاه به خاطر موسیقی و کار هنری انصراف دادم چون احساس کردم جلوی پیشرفت کاری ام را می گیرد.
 
الان پشیمان نیستی؟
نه.
 
اقتصاد نظری کلا رشته سختی است؟
بله رشته سختی است و چون دانشگاه تهران تحصیل می کردم، سختی هایش هم بیشتر بود. واقعا باید درس می خواندم تا از بقیه عقب نمانم.
در ورزش الگوی خاصی ندارم
 
در ورزش کدام قهرمان الهام بخش تو در موفقیت ها بود؟
الگوی خاصی ندارم. زیاد مسائل ورزش قهرمانی را به صورت جدی دنبال نمی کنم.
 
حتی مستر المپیا را هم دنبال نمی کنی؟
فقط در همین حد که می دانم چه کسی قهرمان شد.
 
آخرین مستر المپیا (2014) چه کسی قهرمان شد؟
می دانم که جی کاتلر نشد. فیل هیث قهرمان شد.
 
بدن کدام بدنساز حرفه ای را می پسندی؟
زیاد از بدن های بزرگ و حجیم خوشم نمی آید ولی در همان فرم، جی کاتلر را بیشتر از بقیه دوست دارم چون به نظرم ساختار بدنی بهتری نسبت به بقیه دارد. نمی دانم شاید قیافه اش و مدل موهایش هم تاثیر دارد.
 
از رشته فیزیک که به تازگی فعالیتش شروع شده، چقدر شناخت داری؟
زیاد اطلاعات ندارم ولی فکر می کنم یواش یواش اقبال عمومی اش بهتر از پرورش اندام شود.
 
تا به حال مسابقات پرورش اندام را از نزدیک تماشا کردی؟
بله، یک بار که مربی ام بنیامین جهرمی مسابقه داشت، من و برادرم زانیار به محل برگزاری مسابقات رفتیم.
 
راستی زانیار هم تمرین می کند؟
نه. شاید چون فعلا تمرین بدنسازی برایش جذابیتی ندارد و دغدغه اش نیست.
 
سوال هایی از جنس دیگر
 
بدنسازی برایت سخت تر است یا موزیک؟
هر دوتا سخت است. بستگی به ژنتیک ات دارد.
 
بهترین سرگرمی ات؟
سفر و ورزش.
 
در زندگی چه چیزی باعث ناراحتی ات می شود؟
اینکه یکی اخلاق را فدای منافع می کند.
 
از شهرت راضی هستی؟
یک چیزهایش خوب است یک چیزهایش هم نه.
 
اگر بخواهی سیروان را در چند کلمه خلاصه کنی، چه تعریفی می کنی؟
کسی که همیشه دوست دارد با خودش رقابت کند و بهتر شود.
 
زانیار چقدر در پیشرفتت نقش دارد؟
خیلی زیاد. البته از نظر شخصیتی زانیار بسیار با من متفاوت است.
 
بهترین جای مسافرت؟
هر جایی که برایم جدید باشد.
 
اگر بخواهی میان همه میوه ها سه تا گزینه انتخاب کنی، چه میوه هایی را انتخاب می کنی؟
هندوانه، انار، موز.
astaj بازدید : 1876 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)
سلام  میخام براتو از تجربه شخصی خودم بگم
همانطور که میدانید خیلی از بازیگران مطرح نمی تونن بینی خودشون رو عمل کنند چون با این کار به عمر هنری خود پایان میدن به این دلیل که کارگردانان با چهره جدیدشان نمی تونن اونارو را جلو دوربین ببرند
پس چگونه بازیگران با بینی بزرگ خود را کوچک می کنن
همانطور که میدانید بینی از یک قسمت استخوانی و از یک قسمت غضروفی تشکیل شده 
همانگونه که در تصویر مشاهده می شه قسمت استخوانی سفت و غیر قابل تغییره و فقط با عمل جراحی قابل تغییره َ
اما قسمت غضروفی و گوشتی به علت قابلیت ارتجاعی قابلیت تغییر شکل به مرور زمان رو داره
تا  حالا به گوش کشتی گیران توجه کردین
گوش انسان مثل پایین بینی از غضروف تشکیل شده و به علت همین قابلیت است که گوش همه کشتی گیران حرفه ای تغییر شکل پیدا میکند اما به مرور زمان
بینی هم قابلیت تغییر شکل و کوچک شدن را داره


خب حال سوال اینجاست که راه حل چیه


م
راحل و ماساژ های زیادی برای کوچک کردن بینی وجود داره

این حرکات باعث میشه بینی شما خوش فرم تر و زیبا تر شود هر چه دفعات این تمرین بیشتر باشد تاثیر ان بیشتر میشود

اما اگر دوس دارید به هنگام کار و فعالیت بینی شما خوش فرم شود من پیشنهاد میکنیم گیره بینی استفاده کنید 

این گیره با گرما و فشار باعث خوش فرم شدن بینی  میشه

من به شخصه خیلی دنبال کوچک شدن دماغم بودم و با همین ماساژ بینی نتیجه گرفتم اما به دلیل کار های خانه نمیتوانستم هر ساعت بنشینم و این ماساژ را انجام دهم به همین دلیل از این دستگاه استفاده کردم و در حین انجام کار های خانه و انجام امور درسی در خانه  با استفاده از این دستگاه میتوانستم بینی خود را کوچک کنمو ساعت ها از اون استفاده کنم

من خودم در ابتدا هیچ راهی رو جز عمل بینی نمیدونستم و قصدشو کردم که برم و عمل کنم دستگاه رو دیدم به خودم گفتم در مقابل هزینه 4 5 ملیونی عمل مبلغ این دستگاه خیلی نا چیزه با این که کاملا نا امید بودم این دستگاه رو گرفتم و الان خدا رو شکر از فرم بینیم راضیم

بهتر از اون اینکه بینی کوچک و طبیعی خودم خیلی بهتر از بینی مصنوعی بود که میخواستم عمل کنمو تازه نمیدونستم که قراره چه شکلی بشه

برا شما لینک محصول رو هم قرار دادم

لینکه محصول کلیک


http://eshopfa.net/cart/62990/sa2597

astaj بازدید : 430 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)
astaj بازدید : 2057 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (1)

عکسهای جدید بازیگران مشهور ایرانی

سلفی امیر مهدی ژوله و دوستان پس از عملیات عکاسی برای یکی از مجلات کیوسک. در کنار محسن بیگلری عکاس کاردرست و خوشنام و شهاب جعفرنژاد کارتونیست موفق و توانا که هر روز طرح های خلاقانه اش را در مطبوعات و جراید میبینیم.

ما برای احترام به شما هیچ گونه پاپ اپ و پنجره مزاحمی قرار نداده ایم


فقط برای حمایت از ما اینجا اگر دوست داشتید کلیک کنید امیر مهدی ژوله و دوستان  ، بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی ، عکسهای بازیگران زن ایرانی
astaj بازدید : 3418 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)
  1. چگونه پس از حمام موهایی صاف و درخشنده داشته باشیم ؟ | مجله تخصصي ...

    lifemag.ir/?p=7697
    چگونه پس از حمام موهایی صاف و درخشنده داشته باشیم ؟ ... هستند و دوست دارند بعد از
    حمام کردن موهائی نرم، صاف و درخشنده داشته باشند. ... به طوری که برای موهای خیلی
    خشک و آسیب دیده، از حالت دهنده هایی با نفوذ عمقی ... جریان آب را از روی موی آغشته به
    حالت دهنده عبور دهید تا آبکشی شود (یادآوری می کنم با موی خیس خود به ملایمت رفتار
    کنید.

  2. چگونه موهایی سالم و جذاب داشته باشیم - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=74250
    13 سپتامبر 2008 ... چگونه موهایی سالم و جذاب داشته باشیم. موی سالم. چنانچه مو بمیرد، ما مجبور خواهیم شد
    که زمان، پول و انرژی زیادی صرف آن کنیم. مو از چند نظر قابل ... کوتاه کردن مو. چنان چه
    در آستانه طاسی قرار دارید، موهای خود را کوتاه کنید. ... برای داشتن موهای نرم و صاف، در
    مدت کوتاه، چنین عمل کنید: * چند قطره ... مو هام وز چجوری لخت کنم. 10 ...

  3. چگونه موهایی نرم و لخت داشته باشیم؟ - مدل لباس

    baxiha.ir/1391/12/14/چگونه-موهایی-نرم-و-لخت-داشته-باشیم؟/
    4 مارس 2013 ... داشتن موهای نرم به هیچ وجه غیرممکن نیست حتی برای کسانی که موهای فر دارند. ... ۲٫
    حداقل هفته ای یکبار موهای خود را شامپو کنید اما از شامپو کردن روزانه مو جدا” ... من موهام
    فر و خیلی خشک و وز هست لطفا راهنماییم کنید چطور لختش کنم یه ...

  4. تغذیه برای داشتن موهایی پرپشت، براق، قوی و نرم - نایس کلوب

    www.nicecloob.com/Thread.aspx?id=961
    حال چگونه می توانید چنین موهایی زیبایی داشته باشید. موهای سالم و زیبا نه تنها برای
    دیگران خوشایند است بلکه شما هم با داشتن آن ... منظورم این است که هیچ محصولی قادر
    نیست بیشتر از مویی که خود دارید موی شما را افزایش دهد. .... در ادامه به چند ویتامین که
    برای سلامت پوسته مو و افزایش رشد و فراوانی تارهای مو لازم است اشاره می کنیم:.

  5. آموزش صاف کردن مو بدون مواد یا اتو | زیباشو دات کام

    www.zibasho.com/archives/2580
    25 مارس 2011 ... ۲- موی خود را خیس نموده و مقدار کمی شامپو نرم کننده مو کف دستتان بریزید. .... موهای من
    نسبتا فر و وزه بخوام برای همیشه صاف بشن باید چیکار کنم؟ ... برای این که مو من
    لخت بشه چی کار کنم ... صافی و لختی نیستم فقط میخوام تو این هوا موهای مرتبی
    داشته باشم، اعتماد به نفسمو کامل از دست دادم، ممنون میشم کمکم کنید.

  6. ۴ راه برای صاف کردن موهای فر - سرخاب سفیداب

    sorkhabsefidab.com/hair/4-ways-to-straighten-curly-hair/
    5 ا کتبر 2013 ... مطلب مرتبط: چطور موهای فر را سریع خشک کنیم ... روغن، نه تنها موهای شما را نرم می‌کند
    ، بلکه آنرا صاف کرده و جلوه‌ای براق به آن .... من موهام فر نیست ولی کمی وزوزو شده
    ومیخوام موهای صاف و لخت داشته باشم. ..... هیچ وقت مگر در شرایط فوق اضطراری موهای
    خود را سشوار و اتو نزنید زیرا .... تماس با ما · چگونه یک نویسنده بشوید؟

  7. چگونه موهایی سالم و جذاب داشته باشیم؟؟ - آفتاب

    www.aftabir.com/...hair.../چگونه-موهایی-سالم-و-جذاب-داشته-باشیم
    4 مه 2010 ... از آن جا که مردم و به خصوص خانم ها مدت زمان زیادی را با موهای خود می گذرانند، این بافت ...
    را هفته ای یک بار برای موهای آسیب دیده و ماهی یک بار برای موهای سالم تکرار کنیم. ...
    ۱۱) برای داشتن موهایی نرم و صاف، در مدت کوتاه، چنین عمل کنید:.

  8. چگونه موهایی با رشد سریع و زیاد داشته باشیم؟ - دانلود فیلم و سریال

    www.doostiha.ir/1392/05/28/موهایی-با-رشد-سریع-و-زیاد.html
    19 آگوست 2013 ... دانلود نرم افزار هک تلگرام ... اگر مدت های زیادی منتظر رشد موهای خود هستید ولی دیر
    بلند می شود بهتر است نکته ... (البته دیگر به افتادن چین و چروک ناخواسته بر روی
    پیشانی اشاره نمی کنیم!) ... زویا جون فکرنمیکنم امکان داشته باشه.

  9. موهای خود را چگونه حرفه ای صاف کنیم؟ - که

    www.irannaz.com/news_detail_18510.html
    باید به این نکته توجه داشته باشید که صاف کردن موهای فر و یا وز کاری نیست که هر
    ... پنجم: حتما از باد داغ سشوار برای لخت و صاف کردن موها استفاده کنید که گاهی لازم ...

  10. چگونه سرم مو را در خانه تهیه کنیم؟

    www.forum.98ia.com/t590299.html
    روغن هایی که برای نرم کردن مو و براق شدن و شفافیت مو استفاده می شوند. روغن های
    طبیعی و ... هر چند وقت یکبار موهای خود را با سرکه شستشو دهید تا شفاف و نرم شود. -
    موهای خود را .... در ضمن همیشه به یاد داشته باشید که از سرم مویی استفاده کنید که در
    ظروف در بسته باشد. ... تنها وقتی که لیاقت داشتـــه باشی از وجـــــودش لذت میبری •••

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 545
  • بازدید ماه : 2,096
  • بازدید سال : 14,827
  • بازدید کلی : 461,430
  • کدهای اختصاصی
    بازدید


    پربازدیدترین مطالب

    کد پربازدیدترین