loading...
ایران مهتاب
astaj بازدید : 517 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه خندوانه مهر نهایی فینال مسابقه جواد رضویان و امیر مهدی ژوله

دانلود برنامه با حضور جواد رضویان وامیر مهدی ژوله خندوانه مهر فینال مسابقه

دانلود برنامه مهر فینال مسابقه خنداننده برتر علی مسعودی امیر مهدی ژوله

مهر مسابقه نهایی کمدین برتر جناب خان علی مسعودی و امیر مهدی ژوله

لینک دانلود استند اپ کمدی جواد رضویان اپارات

لینک دانلود استند اپ امیر مهدی ژوله رضویان اپارات

 

 

استندآپ کمدی «امیرمهدی ژوله» در «خندوانه» با موضوع «خاطرات دهه۶۰» و بازتاب‌های آن + فیلم

vn9BrvMR9qQ

«امیرمهدی‌ژوله» در استندآپ‌کمدی‌«خندوانه»ازخاطرات‌بچه‌های‌«دهه‌۶۰» گفت. بچه‌هایی که از پدران خود حساب می‌بردند. او اما از رفاه بیش از حد فرزندان نسل جدید در لفافه انتقاد کرد. درخشش ژوله در  مسابقه‌ی استندآپ کمدی خندوانه بین هومن حاجی‌عبداللهی و امیرمهدی ژوله، موجب شده است که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به ژوله امتیاز بیشتری بدهند و کار او را بسیار قوی‌تر و جذاب‌تر بدانند.

Video Player

 

در شبکه اجتماعی توئیتر، بازخورد این اجرا توسط کاربران بسیار مثبت ارزیابی شده است.

«آیدین سیار سریع» طنزنویس و نویسنده در توئیتر خود در این زمینه نوشته است:«برای ژوله خوشحالم. خوبه که نویسنده ها هم بدون شوآف و فیلم در آوردن بیایند معروف بشن. بوس بر تو امیرمهدی»

کاربر دیگری که مشخص است دستی در طنز دارد در توئیتر نوشت: «یادش بخیر سال۸۶ در مصاحبه ازم پرسیدن بهترین نویسنده طنز حال حاضر مطبوعات بنظرت کیه؟گفتم ژوله.گفت نه ایرانی بگو!»

عباس حسین نژاد روزنامه نگار و نویسنده نیز با کمی کنایه به ژوله در توئیترش گفته:«امیر مهدی ژوله اجرای خیلی خوبی داشت فقط تقریبا ۹۰درصد متنش از جوک های نوستالژی دهه شصتی های پراکنده در وب بود! »

کاربر دیگری نیز نوشته:«امیرمهدی ژوله خیلی هوشمندانه از خاطرات نوستالژیک دهه شصتیا و پنجاهیا استفاده کرد نظرات مثبت رو بیاره سمت خودش»

یک کاربر توئیتر دیگر نیز با کنایه ای سیاسی گفته است:«از استند آپ کمدی امشب امیر مهدی ژوله هم راضی بودم. یاد یکی از جشن های چلچراغ افتادم که جلوی رئیس دولت اصلاحات و تاجزاده درباره خودشون جوک می‌گفت!»

 

 

در مرحله دوم مسابقه خنداننده برتر طنز خندوانه امیر مهدی ژوله به زبان طنز و غیر مستقیم استند آپ خود را با سخنانی از خوانندگان زیر زمینی از جمله امیر دیوا (امیر تتلو) پیش برد.

به گزارش خبر اینترفر – ژوله در بخشی نام خود را امیر ژوژولو معرفی کرد و در بخشی هم گفت مثلا اسمش باشد امیر یا … که در این مورد هم رضایا دیگر خواننده زیر زمینی متنی را در واکنش به سخنان ژوله روی صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. البته موضوع به امیر تتلو و رضایا ختم نشد و طرفداران این دو خواننده در واکنش به سخنان ژوله به صفحه شخصیش هجوم بردند و توهین و نقدهایی نوشتند.

خواننده‌ی زیرزمینی امیر دیوا معروف به امیر تتلو ساعتی پس از اجرای امیر مهدی ژوله در برنامه‌ی «خندوانه » با انتشار پستی نسبت به اجرای این کمدین واکنش نشان داد.

امیر تتلو در صفحه‌ی اینستاگرامش چنین نوشت:
«ميگن تو برنامه ى خندوانه به ما مثكه بى احترامى شده توسط يه آقايى به اسم ژوژولو !! والا من اون برنامرو تا حالا نديدم و اين آقارم نميشناسم اما چيزايى كه الان راجبش فهميدم اينجوريه كه ميخوان يه كارى كنن كه مردم بخندن !! خوب اگه با بى احترامى به ما مردم ميخندن بذار بخندن دمشونم گرم شكايتى ندارم ،حساس نشين ، بذارين زندگيشونو بكنن به نظرم خوشحال كردن و خندوندن مردم كار مقدسيه البته اگه به خاطر نفع شخصى نباشه»

 

در رقابت جمعه هفته گذشته در نیمه نهایی خنداننده برتر برنامه طنز خندوانه امیر مهدی ژوله در رقابتی نزدیک با علی مسعودی (مشهدی) فینالیست شد.

به گزارش خبر اینترفر ؛ امیرمهدی ژوله که در اولین استندآپ کمدی خود اعلام کرده بود آمده تا پدیده این مسابقات باشد، به عنوان یکی از فینالست‌های این مسابقه معرفی شد.
امیر مهدی ژوله و علی مسعودی دو کمدینی بودند که در مرحله سوم مسابقه «خنداننده برتر» خندوانه شرکت کردند. ساعات و لحظات پایانی رای گیری برنده مردمی این مسابقه، در حالی سپری می‌شد که نتایج حکایت از رقابت تنگاتنگ این دو کمدین داشت.

نهایتاً با پایان زمان ارسال آرای مردم، امیرمهدی ژوله توانست با اختلاف 920 رای از رقیب خود پیشی بگیرد و به مرحله فینال رقابت «خننداننده برتر» راه پیدا کند.
امیر مهدی ژوله در این رقابت با رای 1671479 در برابر 1670559 رای مسعودی پیروز شد

ابتدا از فیلم های امیر مهدی ژوله شروع میکنیم
امیر مهدی ژوله مرحله 1

دانلود


امیر مهدی ژوله مرحله 2

دانلود


امیر مهدی ژوله مرحله 3 (نیمه نهایی)

دانلود
1

.فیلم استند اپ جواد رضویان

جواد رضویان مرحله 1

بدون فیلم(انقد که بی مزه بود)


جواد رضویان مرحله 2

دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 370
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 21,508
  • بازدید کلی : 468,111
  • کدهای اختصاصی
    بازدید


    پربازدیدترین مطالب

    کد پربازدیدترین